سید محمد رضوی،محمد رضا رجبی زاده و محسن حمیدلو قهرمان مسابقات نوجوانان استان شدند
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

سید محمد رضوی،محمد رضا رجبی زاده و محسن حمیدلو

قهرمان مسابقات نوجوانان استان شدند

هیئت کاراته استان قم در روز جمعه 91/4/9 در خانه کاراته استان قم ( سالن راحله ) اقدام به برگزاری مسابقه رده سنی نوجوانان ( متولدین 1376 الی 1379 ) در نه وزن نمود. لازم به ذکر است که باشگاه کاراته شهید علی احمدلو با 3 مدال برنز در این مسابقه به کار خود ادامه داد. شرکت کنندگان و مدال آوران باشگاه کاراته شهید احمدلو در این دوره از مسابقات عبارتند از :

بهمن ملک آرا : 30- کیلو گرم، سید محمد رضوی : 33- کیلو گرم ( مدال برنز )، محمد رضا رجبی : 36- کیلو گرم ( مدال برنز ) ، محمد امیر نادری : 39- کیلو گرم، صادق سلیمی : 46- کیلو گرم ، محمد رجبی زاده : 55+ کیلو گرم و محسن حمیدلو : 55+ کیلو گرم ( مدال برنز )

 شایان ذکر است بهمن ملک آرا دارنده مدال برنز 25- نونهالان سال 90 در این مسابقات که از حریف خود با 4 امتیاز جلو بود به علت چهار اخطاره شدن اخراج و نتیجه را واگذار کرد. رضوی نایب قهرمان وزن 30- کیلو گرم نونهالان مسابقات 91/3/19 بود در هانتی ( رای داوران ) نتیجه را واگذار و به مدال برنز بسنده کرد. رجبی دیگر شرکت کننده باشگاه شهید احمدلو نیز با اینکه اختلاف امتیاز خود را به هفت رسانده بود، با چهار اخطاره شدن نتیجه را واگذار و به مدال برنز رسید. نادری نیز نمایش قابل قبولی از خود نشان داد ولی این حریف وی بود که برنده این مسابقه شد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد. در وزن 46- کیلو گرم مهم ترین کمیته این وزن بین صادق سلیمی دارنده طلای وزن 42- نوجوانان ( 1389 ) و دو طلای پیاپی وزن 46- ( 1390 ) استان قم با ابوالحسنی از باشگاه انقلاب بود که به تساوی کشانده شد و در کمال ناباوری با اینکه بازیگردان این مسابقه سلیمی بود و حریف وی در لحظات پایانی به خاطر شدت حملات اخطار فرار گرفت و در نهایت حریف سلیمی با سه رای از پنج رای داوران در هانتی ( رای داوران ) نتیجه را واگذار کرد. در وزن 55+ نیز رجبی زاده در مرحله دوم با اختلاف میلیمتری نتیجه را واگذار و از رسیدن به سکو باز ماند، اما در سمت دیگر جدول محسن حمیدلو پس از عبور مقتدرانه از سد نجاتی قهرمان نوجوانان کشور از باشگاه انقلاب شگفتی این مسابقات را رقم زد. همچنین وی با شکست سنگین حریف قدرتمندی از باشگاه پولاد در برابر جوادی از باشگاه انقلاب قرار گرفت و در ثانیه های آخر با اینکه 3 بر 1 جلو بود  4 - 3 نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید و حریف وی نیز در فینال با نتیجه 8 بر صفر قهرمان این وزن شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 2027
بازدید کل : 642390
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل